may my dream comes true

morning, okay sekarang pukul 7.11 pagi. tengok pagi tahu tak, n aku tak tido lagi. tak tahu tetibe hari ni insomnia pulak. dah pejam mata but tak lelap jugak, tak tahu nak cakap ape. padahal nak study ni untuk paper esok. please lah jangan flat sudah lah. okay now nak selit sikit pasal my dream wedding. gatal beno nampak nye, tengah final pun pikir pasal kawin lagi. takpe anggap lah ni untuk release tension segala bagai.


for my wedding, aku taknak sanding just akad nikah and makan damai.but jangan risau it doesn't mean kawan kawan tak dijemput, semua dijemput just tak ada majlis persandingan but only majlis akad nikah. sama je macam majlis orang lain beza nye takde majlis sanding.
so for the pelamin, just nak guna mini pelamin. nak macam gamba dekat bawah ni. kata majlis akad nikah but y kena ada pelamin, pelamin untuk snap photo nanti.


pelamin from kerja kahwin, sumpah lawa. nanti nak kawin, memang nak hire dorang lah. naik gila aku tengok hasil kerja dorang, makin meroyan lah nak kawin aku jadi nye.


next for baju akad nikah, aku suke baju macam lisa surihani time akad nikah


simple but nice

hantaran aku nak yg macam dekat bawah ni. from gaya hantaran


kek pulak aku prefer oder dengan orang yang same time aku tunang (batrisya delight cake). i'm prefer cupcake. so senang nak bagi dekat sedare mara, tak payah nak berebut-rebut but kek yg besar tu untuk aku makan sorang je. tamak haloba betul.


handbouquet pulak from ribbon craft again






may my dreams come true. amin. btw ramai kawan kawan sekolah aku yang dah & hampir menempuhi alam rumah tangga. takpe su , just wait ur time will come. insyaAllah. korang tunggu lah kad jemputan aku okay. bye.

No comments:

Post a Comment